ΣΥΝΕΡΓΕΙΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ: ΜΑΣ ΦΕΡΝΟΥΝ ΤΑ ΟΧΗΜΑΤΑ ΤΟΥΣ ΓΙΑ ΕΠΙΣΚΕΥΗ ΑΛΛΑ…ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΛΕΦΤΑ ΓΙΑ ΝΑ ΤΑ ΠΑΡΟΥΝ!

«Ξέρεις ποιο είναι το τραγικό της υπόθεσης; Οι πελάτες γνωρίζουν…εκ των προτέρων το κόστος της επισκευής, τους ενημερώνουμε για να είναι έτοιμοι. Π.χ, τους λέμε ότι για μια αλλαγή αμορτισέρ, για ένα γενικό σέρβις ή για μια αντικατάσταση συμπλέκτη μαζί με τα εργατικά, το κόστος θα κυμανθεί κοντά στα 300 ευρώ. Το επαναλαμβάνω γιατί είναι πολύ σημαντικό: Γνωρίζουν τι θα πληρώσουν. Και τότε…ξεκινούν οι αναποδιές. Έρχεται ο πελάτης να πάρει το αυτοκίνητο του και μας λέει στην ψύχρα: «Δεν έχω λεφτά». Αρχίζουν την γκρίνια. Λένε «είσαι ακριβός», «δεν μας ενημέρωσες». Το τι ακούμε δεν λέγεται. Έχουμε κορεστεί…και κουραστεί σε τέτοιο σημείο, που πλέον λέμε στους πελάτες να φέρνουν οι ίδιοι τα ανταλλακτικά και να μας πληρώνουν μόνο την παροχή υπηρεσιών, τα εργατικά δηλαδή. Έχουμε βαρεθεί να ακούμε το μακρύ και το κοντό του καθενός. Τους λέμε ότι το ανταλλακτικό θα κοστίσει 10 ευρώ και αυτοί μας παραπονιούνται επειδή το βρήκαν αλλού…στα 9 ευρώ. Ας το φέρουν οι ίδιοι λοιπόν. Όσον αφορά τα παρατημένα οχήματα, οι ιδιοκτήτες τους απλά…είναι «εξαφανισμένοι». Τους παίρνουμε τηλέφωνο και αυτοί μας λένε: «Θα δούμε», «άστο για τώρα»…Αυτό ισχύει και για τους παλιούς καλούς πελάτες. Να είμαστε όμως δίκαιοι: Υπάρχουν πολλοί που προτιμούν να πληρώσουν την ΔΕΗ, τα φροντιστήρια των παιδιών τους, το σούπερ μάρκετ, παρά το αυτοκίνητο τους. Αυτός είναι ο λόγος που τα εγκαταλείπουν στα συνεργεία. Δεν είναι μπαταχτσήδες, απλά έχουν βάλει άλλες προτεραιότητες. Αν η ΔΕΗ απειλεί να σου κόψει το ρεύμα ή στο έχει ήδη κόψει, δεν νομίζω να σε απασχολεί ιδιαίτερα η «τύχη» του αυτοκινήτου σου. Θα πληρώσεις την ΔΕΗ και το φαγητό της οικογένειας σου. Τι κάνουμε εμείς από την πλευρά μας; Τα αμάξια που μας έχουν αφήσει τα αφήνουμε…και σκουριάζουν. Ενημερώνουμε τακτικά τους πελάτες ότι υπάρχει κίνδυνος να τα μαζέψει ο δήμος ή η Τροχαία αλλά δεν φαίνεται να συγκινούνται ιδιαίτερα. Δεν ενδιαφέρονται. Έχουν άλλα στο κεφάλι τους…» δηλώνει στο bangladeshnews.gr, o Στέλιος Καμπούρης, ιδιοκτήτης συνεργείου αυτοκινήτων.

Στέλιος Καμπούρης, ιδιοκτήτης συνεργείου αυτοκινήτων: Τα περιστατικά αυτά τείνουν να καταστούν ο κανόνας…και όχι η εξαίρεση. Η κρίση «τσάκισε» τα εισοδήματα των περισσότερων συμπολιτών μας με συνέπεια το αμάξι να τους μοιάζει…σαν μια αχρείαστη πολυτέλεια. Αν όμως δεν έχουν να δώσουν, τι παραπάνω μπορούμε να κάνουμε εμείς; Τα κρατάμε στο συνεργείο μας και ελπίζουμε ότι κάποια μέρα οι ιδιοκτήτες θα επιστρέψουν, θα τα πάρουν και εμείς…θα πληρωθούμε!
20160610_094951
Toyota Avensis: Παρατημένο στο συνεργείο του κ. Καμπούρη…εδώ και 4 χρόνια. Το κόστος της επισκευής που αφορούσε κλειδιά, αλλαγή κλειδαριών και immobilizer ανήλθε στα 600 ευρώ. Έκτοτε, ο ιδιοκτήτης παραμένει «εξαφανισμένος». Όλες οι προσπάθειες του συνεργείου να τον εντοπίσουν έπεσαν στο κενό.
Hyundai Αccent: «Παρκαρισμένο» έξω από το συνεργείο περίπου 6 μήνες. Ο ιδιοκτήτης το έφερε για επισκεύη καθώς είχε κοπεί ο ιμάντας χρονισμού και χτυπούσαν οι βαλβίδες. Κόστος αποκατάστασης ζημιών: 600 ευρώ. Όταν του τηλεφώνησαν, είπε… «θα περάσω». Δεν τον είδαν ποτέ. Και όπως λένε με ειρωνική διάθεση οι εργαζόμενοι του συνεργείου, ο εν λόγω ιδιοκτήτης «χάθηκε στο απόβραδο…».
ΓΙΑ ΝΑ ΞΕΚΙΝΗΣΟΥΜΕ ΜΙΑ ΕΠΙΣΚΕΥΗ ΣΕ ΝΕΟ ΠΕΛΑΤΗ ΖΗΤΑΜΕ ΠΡΟΚΑΤΑΒΟΛΗ. ΕΙΝΑΙ Ο ΜΟΝΟΣ ΤΡΟΠΟΣ ΓΙΑ ΝΑ ΣΙΓΟΥΡΕΥΤΟΥΜΕ…

«Εχω αυτοκίνητα τρακαρισμένα, χτυπημένα. Κάθονται…και περιμένουν τους ιδιοκτήτες τους, οι οποίοι για να είμαστε ειλικρινείς ποτέ δεν διέθεταν στην πραγματικότητα την οικονομική δυνατότητα να «σηκώσουν» το κόστος επισκευής των οχημάτων τους. Την περίοδο αυτή έχω 4 αυτοκίνητα…στα αζήτητα. Τα χρόνια παραμονής τους στο συνεργείο…ποικίλλουν. Άλλα είναι παρατημένα εδώ και 4 χρόνια, 3 χρόνια, 2 χρόνια και πάει λέγοντας…Το κόστος επισκευής τους είναι από 2.000 ευρώ και πάνω. Είναι πελάτες όμως, τους γνωρίζουμε, δεν μπορούμε να τους πιέσουμε. Πάντως, ξεκαθαρίζουμε από την αρχή το οικονομικό ζήτημα προκειμένου ο πελάτης να δει αν μπορεί να ανταπεξέλθει στο κόστος επισκευής. Το να ξεκινήσουμε να φτιάχνουμε ένα αυτοκίνητο χωρίς να γνωρίζουμε εκ των προτέρων αν θα πληρωθούμε, είναι ότι χειρότερο για την δουλειά μας. Πλέον, όταν έχουμε καινούργιους πελάτες, ανθρώπους που δεν γνωρίζουμε, για να τους… «ψυχολογήσουμε», για να καταλάβουμε τέλος πάντων αν έχουν σκοπό να μας πληρώσουν, τους ζητάμε μια προκαταβολή. Αν έχουν να μας δώσουν, καλώς. Πιάνουμε κατευθείαν δουλειά. Αν όχι…αφήνουμε το αυτοκίνητο τους στην άκρη. Δεν έχουμε την πολυτέλεια ούτε του χρόνου, ούτε του χρήματος  για να ασχολούμαστε με τέτοιες υποθέσεις. Είναι κρίμα όμως για τον κοσμάκη να μην έχει χρήματα να κινηθεί, να μην μπορεί να κάνει την δουλειά του χρησιμοποιώντας το όχημα του. Το αυτοκίνητο έχει περάσει σε δεύτερη μοίρα. Προηγούνται άλλες ανάγκες, πιεστικότερες. Επίσης, πολλοί ιδιοκτήτες μου ζητούν είτε να αγοράσω εγώ το αυτοκίνητο τους, είτε να το πουλήσω ανεπισκεύαστο, προκειμένου να πάρουν και αυτοί ένα ποσό από την πώληση. Έχουμε και τέτοια περιστατικά» υποστηρίζει στο bangladeshnews.gr, o Bαγγέλης Πολυχρονίου, συνιδιοκτήτης συνεργείου αυτοκινήτων & μηχανών, ανταλλακτικών και πώλησης.

Βαγγέλης Πολυχρονίου, συνιδιοκτήτης συνεργείου αυτοκινήτων & μηχανών, πώλησης και ανταλλακτικών: Οι εποχές έχουν αλλάξει δραματικά. Οι δυνατότητες των πελατών δεν είναι οι ίδιες όπως παλιά. Yπήρξαν άνθρωποι που πήραν αυτοκίνητο, αλλά δεν μπόρεσαν να το… «στηρίξουν» σε μια δύσκολη στιγμή. Την στιγμή της επισκευής. Για πολλούς έχει καταντήσει βάρος. Τα έφεραν έτσι οι καταστάσεις που για αυτούς προέχουν άλλα πράγματα. Η επιβίωση της οικογένειας τους και όχι η αλλαγή του συμπλέκτη…
ΤΑ ΠΑΡΑΤΗΜΕΝΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ…

ΡΕΠΟΡΤΑΖ: ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΒΑΛΣΑΜΙΔΗΣ

One thought on “ΣΥΝΕΡΓΕΙΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ: ΜΑΣ ΦΕΡΝΟΥΝ ΤΑ ΟΧΗΜΑΤΑ ΤΟΥΣ ΓΙΑ ΕΠΙΣΚΕΥΗ ΑΛΛΑ…ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΛΕΦΤΑ ΓΙΑ ΝΑ ΤΑ ΠΑΡΟΥΝ!

  • 11 Ιουνίου 2016 at 13:14
    Permalink

    Τα συνεργεία τα έχουν ξευτελίσει έχουν δώσει την καραμέλα και την πασάρουν όπως γουστάρουν τα κανάλια .Έχουν δόση ένα έντυπο στα συνεργεία,που το έχουν σε εμφανή σημείο, που λέει αν δεν κόψει απόδειξη το συνεργείο παίρνει το αυτοκίνητο ο πελάτης και φεύγει χωρίς να πληρώσει..Με τα τα μέτρα που κάνουν είναι για να υπάρχη φοροδιαφυγή -παράδειγμα / μια επισκευή αυτοκίνητου κοστίζει π.χ 1000 ευρώ για το συνεργείο καθαρή άξια με παροχής υπερεσιών χωρίς ανταλλακτικά + 24% άρα 1000+φ.π.α.24% =1240 ευρώ πρέπει να πληρώσει ο πελάτης ,240ευρω επιπλέον από την τσέπη του φόρο ΡΕ ΠΑΝΕ ΚΑΛΑ ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΒΑΛΗ ΕΠΙΠΛΕΟΝ 240 ευρώ τον φόρο σε καιρό κρίσεις,και σου λέει ο πελάτης μην κόψεις τίποτα γιατί δεν εχω να σε πληρώσω,έχω μόνο τα 1000 ευρώ ,το συνεργείο δεν μπορεί να κόβει απο τα λεφτά του κόπου του ,που του έχει κάνει είδη ιδιαίτερη τιμή ,εννοείτε ποιο χαμηλή για να κόψη απο μόνος του απόδειξη και να χρεωθεί το φ.π.α. Άρα του δίνει το αυτοκίνητο και φευ γη .το κράτος τη έβγαλε ? τίποτα .ΤΟΝ ΦΟΡΟ ΠΑΝΤΑ ΤΟ ΠΛΗΡΩΝΕΙ Ο ΠΕΛΑΤΗΣ κι ας αφήσουν την καραμέλα !!

    Reply

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνσή σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *