Παράπονα από 1.200 δημότες για τις υπηρεσίες του Δήμου Θεσσαλονίκης

Τα παράπονά τους εξέφρασαν μέσω email συνοδευόμενα από φωτογραφίες στην πλατφόρμα της ηλεκτρονικής διακυβέρνησης, 1.200 κάτοικοι της Θεσσαλονίκης, οι οποίοι κάνουν τις καταγγελίες τους για λακκούβες, καμένες λάμπες και σκουπίδια.

Συγκεκριμένα, σύμφωνα με το ΑΠΕ-ΜΠΕ,  από τις 9 Ιουνίου 2015 οπότε και ξεκίνησε η λειτουργία της συγκεκριμένης διαδικτυακής πύλης μέχρι και τις 17 Ιανουαρίου 2016 τα αιτήματα των πολιτών στην ενότητα “Βελτιώνω την Πόλη μου” άγγιξαν τα 1.200, όπως ανέφερε ο αντιδήμαρχος Τουρισμού, Διεθνών Σχέσεων και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης, Σπύρος Πέγκας.

Από αυτά τα 1.200 αιτήματα, τα 835 έχουν ήδη απαντηθεί ή έχουν τακτοποιηθεί άμεσα από τις αρμόδιες υπηρεσίες του Δήμου Θεσσαλονίκης, ενώ τα υπόλοιπα είναι σε εξέλιξη και σύντομα οι δημότες θα λάβουν απάντηση στην ηλεκτρονική τους διεύθυνση. Τα παράπονα των δημοτών αφορούν τους τομείς καθαριότητας, συντήρησης, οδοποιίας, ηλεκτροφωτισμού και πρασίνου.

Αφήστε μια απαντήση

Η ηλ. διεύθυνσή σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *