ΦΙΛΗΣ: Η ΣΧΟΛΙΚΗ ΑΙΘΟΥΣΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΜΒΩΝΑΣ – ΜΗΝ ΕΠΙΣΤΡΕΨΟΥΜΕ ΣΤΗΝ ΕΠΟΧΗ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΔΟΥΛΟΥ…

«Η σχολική αίθουσα δεν είναι άμβωνας. Το σχολείο προετοιμάζει πολίτες και όχι πιστούς». Με τις φράσεις αυτές απαντά ο Νίκος Φίλης σε όσους του επιτίθενται για το θέμα των αλλαγών στη διδασκαλία των θρησκευτικών και σημειώνει ότι «όσοι ακραίοι κύκλοι επιχειρήσουν να προκαλέσουν αναστάτωση θα αντιληφθούν ότι δεν είμαστε στην εποχή των ταυτοτήτων».

Σε συνέντευξή του στην Εφημερίδα των Συντακτών, ο υπουργός Παιδείας αρνείται την ύπαρξη σύγκρουσης με την Εκκλησία και μιλά για συνεργασία με βάση τους συνταγματικούς διακριτικούς ρόλους, ωστόσο τονίζει ότι «η εποχή της “δεξιάς του Κυρίου” έχει παρέλθει…» και θα ήταν λάθος η Εκκλησία να επιστρέψει «στην εποχή Χριστόδουλου».

One thought on “ΦΙΛΗΣ: Η ΣΧΟΛΙΚΗ ΑΙΘΟΥΣΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΜΒΩΝΑΣ – ΜΗΝ ΕΠΙΣΤΡΕΨΟΥΜΕ ΣΤΗΝ ΕΠΟΧΗ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΔΟΥΛΟΥ…

  • 2 Οκτωβρίου 2016 at 01:53
    Permalink

    Μπορούν να μας απαντήσουν γιατί «εφόσον το σχολείο ετοιμάζει πολίτες και όχι πιστους» όπως λένε, γιατί όλοι οι άλλοι θρησκευόμενοι εκτός των Ορθοδόξων στην Ελλάδα μπορούν να διδάξουν όπως θέλουν και γουστάρουν τα μαθήματα των θρησκευομένων τους ΕΤΟΙΜΑΖΟΝΤΑΣ ΦΑΝΑΤΙΚΑ ΤΟΥΣ ΠΙΣΤΟΥΣ ΤΗΣ ΚΑΙ ΟΠΩΣ ΟΜΟΛΟΓΗΣΕ ΚΑΙ ΥΠΕΓΡΑΨΕ Ο ΥΠΟΚΡΙΤΗΣ ΦΙΛΗΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΩΝ ΑΛΛΟΔΟΞΩΝ; καθώς και με όποιους δασκάλους και καθηγητές μόνο αυτοί γουστάρουν και επιλέγουν και ΜΟΝΟ καθόλου όχι στους Ορθοδόξους Χριστιανούς;!

    Όταν λοιπόν:

    Στο Μουσουλμάνο Μουφτή, αναγνωρίζεται το έννομο δικαίωμά του, όχι μόνον να καθορίζει το Κοράνιο ως περιεχόμενο του μαθήματος των Θρησκευτικών για τους Έλληνες Μουσουλμανόπαιδες, αλλά και να προτείνει και να διορίζει αυτούς που θα το διδάξουν.

    Στο Κεντρικό Ισραηλιτικό Συμβούλιο της Ελλάδος, αναγνωρίζεται το έννομο δικαίωμά του, όχι μόνον να καθορίζει το περιεχόμενο του μαθήματος των Θρησκευτικών για τους Έλληνες Εβραιόπαιδες, με την διδασκαλία του Ταλμούδ, αλλά και να προτείνει και να διορίζει αυτούς που θα το διδάξουν.

    Στη Ρωμαιοκαθολική Ιεραρχία της Ελλάδος, αναγνωρίζεται το έννομο δικαίωμά της, όχι μόνον να καθορίζει ως περιεχόμενο του μαθήματος των Θρησκευτικών για τους Έλληνες Ρωμαιοκαθολικόπαιδες, τη Ρωμαιοκαθολική Κατήχηση του Βατικανού, αλλά και να προτείνει και να διορίζει αυτούς που θα την διδάξουν.

    Για την Ανατολική Ορθόδοξη Εκκλησία του Χριστού, την επικρατούσα θρησκεία στην Ελλάδα, δεν αποτελεί διάκριση θρησκευτικού ρατσισμού, η καταστρατήγηση των εννόμων δικαιωμάτων της;

    Reply
Αρέσει σε %d bloggers: