ΧΩΡΙΣ ΟΔΗΓΟΥΣ ΤΟ ΜΕΤΡΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
Ο νέος πρόεδρος της ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ, Γιάννης Μυλόπουλος, μίλησε για το έργο που έχει «ταλαιπωρήσει» τη Θεσσαλονίκη. Ο κύριος Μυλόπουλος αναφέρθηκε στις τεχνολογικές δυνατότητες που θα έχει το Μετρό της Θεσσαλονίκης αλλά και για το χρονικό διάστημα που θα χρειαστεί, ώστε να άδειασει η πόλη από τις λαμαρίνες.
Μετά από τέσσερα χρόνια, την προσεχή Δευτέρα, πιάνει δουλειά και πάλι ο Μετροπόντικας στη Θεσσαλονίκη. Στόχος είναι, η βασική γραμμή, από τη Νέα Ελβετία μέχρι το σιδηροδρομικό σταθμό, να έχει ολοκληρωθεί την άνοιξη του 2020, σύμφωνα με τον πρόεδρο της ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ Α.Ε. Γιάννη Μυλόπουλο, ο οποίος μίλησε στον 102fm του ΡΣΜ της ΕΡΤ3, και τη Λέλα Κεσίδου. Μέσα στο 2017, η Θεσσαλονίκη θα απελευθερωθεί σημαντικά από τις λαμαρίνες που την «πνίγουν», καθώς σύμφωνα με τα χρονοδιαγράμματα πρέπει έως το 2017 να έχουν τελειώσει τα έργα του πολιτικού μηχανικού, δηλαδή τα κατασκευαστικά έργα, που καταλαμβάνουν αρκετά σημεία στους δρόμους της Θεσσαλονίκης.
Χωρίς οδηγούς το Μετρό Θεσσαλονίκης
Όπως δήλωσε ο κύριος Μυλόπουλος, η καθυστέρηση του έργου, θα έχει ως αποτέλεσμα το Μετρό της Θεσσαλονίκης να είναι πιο σύγχρονο από το Μετρό της Αθήνας, που έγινε πριν αρκετά χρόνια. Συγκεκριμένα, στο Μετρό της Θεσσαλονίκης, τους οδηγούς θα αντικαταστήσουν οι υπολογιστές. «Θα είναι το καλύτερο Μετρό, γιατί θα είναι το πιο σύγχρονο και θα οδηγείται με αυτοματισμούς και με οδηγό έναν υπολογιστή», είπε ο Γιάννης Μυλόπουλος, προσθέτοντας ότι «η καλή πορεία του έργου εξαρτάται από τη Θεσσαλονίκη. Τα έργα δεν «κολλάνε» σε τεχνικά ζητήματα, αλλά σε κοινωνικές αντιδράσεις. Το έργο θα γίνει εφόσον εμείς ως ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ πείσουμε ότι είναι καλό και πρέπει να γίνει».
Η λύση του σταθμού Βενιζέλου
O σταθμός που πάγωσε τις εργασίες του σταθμού λόγω των αρχαιοτήτων που βρέθηκαν, πλέον δεν αποτελεί πρόβλημα, καθώς βρέθηκε η τεχνική λύση. Ο συγκεκριμένος σταθμός, θα γίνει κάτω από τις αρχαιότητες, χωρίς να πειραχτεί τίποτα. Θα υπάρχουν σκάλες στην άκρη των αρχαιοτήτων για να κατεβαίνουν στο Μετρό και θα δίνεται η δυνατότητα στους επιβάτες να βλέπουν ένα «ζωντανό» μνημείο.
Ακούστε όλα όσα είπε ο Γιάννης Μυλόπουλος