2,5 ΕΚΑΤ ΕΥΡΩ ΟΙ ΖΗΜΙΕΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΤΡΑΙΝΟΣΕ ΑΠΟ ΤΟΝ ΑΠΟΚΛΕΙΣΜΟ ΤΗΣ ΕΙΔΟΜΕΝΗΣ
Στα 2,5 εκατομμύρια ευρώ αποτιμώνται οι ζημιές για την ΤΡΑΙΝΟΣΕ από τις περίπου 70 ημέρες αποκλεισμού της σιδηροδρομικής γραμμής της Ειδομένης από πρόσφυγες, σύμφωνα με τη διοίκηση της εταιρείας.
Αξιοσημείωτο είναι το γεγονός ότι το ποσό αυτό σχεδόν ισοδυναμεί με τα κέρδη που κατέγραψε η εταιρεία το 2015 (2,75 εκατ. ευρώ).
Σύμφωνα με τη διοίκηση της εταιρείας, εκτιμάται πως το επόμενο δεκαήμερο θα ομαλοποιηθεί η κατάσταση και τα δρομολόγια θα επανέλθουν στην πρότερη κατάσταση. Μάλιστα, σήμερα κλιμάκιο της ΤΡΑΙΝΟΣΕ επιθεωρεί τη σιδηροδρομική γραμμή στην Ειδομένη, προκειμένου να αποκατασταθεί η λειτουργία της, και ο στόχος είναι, σύμφωνα με τους ιθύνοντες, στο τέλος της επόμενης εβδομάδας να δρομολογούνται επτά από τα εννέα τρένα που έκαναν δρομολόγια πριν ξεκινήσει ο αποκλεισμός και διακοπούν.
Ήδη, στο στάδιο της ολοκλήρωσης βρίσκεται η επέκταση και ενίσχυση τού φράχτη που έχει τοποθετηθεί στην Ειδομένη εκατέρωθεν των σιδηροδρομικών γραμμών, κόστους 40.000 ευρώ, τον οποίο έφτιαξε με δικά της έξοδα η ΤΡΑΙΝΟΣΕ, προκειμένου να ξεκινήσουν ξανά τα δρομολόγια, καθώς και να διασφαλιστεί πως η γραμμή δεν θα ξανακλείσει.
Το ειδικό μηχάνημα πέρασε και τοποθέτησε τους στύλους για την περίφραξη στο τμήμα από τον σταθμό της Ειδομένης έως τα ελληνοσκοπιανά σύνορα. Μέχρι στιγμής έχει τοποθετηθεί φράχτης συνολικού μήκους περίπου 1.000 μέτρων, κατά μήκος της γραμμής σε απόσταση πέντε μέτρων από τον άξονά της.
Σε ό,τι αφορά την ιδιωτικοποίηση της εταιρείας, η διοίκηση, σε περίπτωση που ο διαγωνισμός της 20ής Ιουνίου αποβεί άγονος, έχει προετοιμάσει ένα εναλλακτικό σχέδιο δράσης. Στις προτεραιότητές της είναι η βελτίωση της εμπορευματικής λειτουργίας με νέο τροχαίο υλικό, η δημιουργία διαμεταφορικής εταιρείας, η πρόσληψη 113 μηχανοδηγών, η δημιουργία νέου οργανογράμματος κ.ά.